از جمله مسائلی که تا حدود 30 سال پیش در روستا رسم بود، چراندن الاغ بود که به آن
گواره و می گفتند. معمولا بچه ها در 13 روز تعطیلی نوروز هر روز صبح سوار بر الاغ می شدند و برای چراندن آنها به صورت گروهی را بام کویر "درزاب"...
ما را در سایت بام کویر "درزاب" دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 98 تاريخ: يکشنبه 2 دی 1397 ساعت: 1:17